×
Şirket Profili Yatırımcı İlişkileri Ürünlerimiz Satış Kanallarımız Hasar Hizmet Kanallarımız İletişim
×
KALİTE POLİTİKASI

Kalite Politikası

Halk Sigorta, Hayat Dışı  Branşlarda Sigorta ve Reasürans faaliyetlerini kalite politikalarının kriterlerine uygun bir şekilde gerçekleştirir.
 

Politikamız,

  • Sigortacılık Sektörü’nde,  müşterilerimizin ihtiyacına yönelik  en uygun, en çok  tercih edilen  farklı ekonomik  ürün ve hizmeti sunabilmek, satış sonrasında da  en çok tercih edilen, beğenilen, müşteri  memnuniyetini  %100 sağlayabilen bir şirket olmaktır.
  • Teknolojik altyapıyı geliştirerek, Banka Sigortacılığında,  üretimimizi arttırmak ve belli bir zaman diliminde Banka Sigortacılığı’nda ilk beşi hedeflemek, Acenteler Kanalı’nda ise Pazar Payımızı arttırmaktır.
  • İnovatif,  müşterilerimizin gerçek ihtiyaç ve beklentilerini  karşılayacak , müşteri segmenti ve sektörel bazda  konumlandırılmış  Kalite ve karlılık politikalarımıza uygun özel ürünler geliştirmek ve  Pazar’ı yakından izlemek suretiyle   acentelerimiz, brokerlerimiz  ve banka kanalımız için yeni ve karlı alanlar yaratmaktır.
  • Satış ve operasyonel maliyetleri düşürmek, verimliliği arttırmaktır.
  • Sürdürülebilir büyüme, kar  ve gelişimi sağlamaktır.
  • Müşteri Odaklı Hizmet anlayışı ile organizasyonumuzu yönlendirmek ve yönetmek prensipleriyle hareket etmektir.